Prekių garantija ir grąžinimas
Kur kreiptis dėl prekių grąžinimo?
- Norėdami grąžinti nekokybišką prekę užpildykite Garantinio aptarnavimo užklausą mūsų internetiniame puslapyje arba kreipkitės telefonu +37069994092.
- Norėdami grąžinti kokybišką prekę kreipkitės telefonu +37069994092 arba elektroniniu paštu info@kokooutlet.lt atsiųskite laisvos formos prašymą.
Prekių grąžinimo vieta:
Vilniuje
Kalvarijų g. 125,PC "Baldų rojus"II aukštas
Per kiek laiko gausiu atsakymą ar prekė atitinka grąžinimo sąlygas?
Atsakymą gausite per 5-6 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.
Per kiek laiko bus grąžinti pinigai?
Pinigai bus grąžinti per 14 d. nuo prašymo pateikimo dienos. Atkreipkite dėmesį, kad pinigai grąžinami tik po prekės apžiūros ir nustačius ar ji atitinka grąžinimo sąlygas.
Kokios būsenos turi būti grąžinama prekė?
Grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios savybės, nepraradusios prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
24 mėn. kokybės garantija
Visoms mūsų elektroninėje parduotuvėje esančioms prekėms yra suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija.
Įsigijus prekę, rekomenduojame ją atidžiai apžiūrėti bei neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.
Garantinio aptarnavimo suteikimo sąlygos:
Surenkant baldus pirkėjas laikosi prie baldų pridėtos surinkimo instrukcijos.
Baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.
Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
Baldai nukentėjo dėl force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).
Garantijos suteikimo procesas:
Jeigu garantijos galiojiimo laikotarpiu pastebėjote atsiradusių prekės trūkumų, susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@kokooutlet.lt ir prisekite nuotrauką arba kitą vaizdinę medžiagą (video), kurioje aiškiai matytųsi minimi trūkumai. Garantiniu laikotarpiu nustatytus gamybos defektus įsipareigojame pašalinti. Kitus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisyme, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Svarbu paminėti, jog gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ar baldiniui audiniui.
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti ją per 14 dienų nuo jos pristatymo dienos. Tokiu atveju nekokybišką prekę nemokamai pakeičiame kokybiška, arba grąžiname sumokėtus pinigus.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: prekės apžiūrėjimui galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas.
Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojus savo vartojamąsias savybes. Pastaba: šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
Prekė negali būti naudota.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.